Wednesday, February 17, 2010

super mario world yang mengerikan

super mario world yang mengerikan

kali ni aku nak korang semua tengok game review yang lawak.. taktau la kot aku sorang ja yang rasa review ni lawak, atau semua orang pon rasa lawak.. tapi kalau korang ni semua gamers dari zaman NES dan SNES, mesti korang semua seronok dengar review game old skool ni dari mamat yang tak dikenali ni.. nak kata chelaka pon bukan, nak kata ter-over pon bukan.. ahahaha..

video : super mario world is a scary game

kalau korang tak tergelak tu sori la eh.. aku sangat suka video ni.. kalau aku tak suka aku takkan post.. sebab semua video yang aku share kat blog ni adalah video-video yang aku suka sahaja.. kalau aku suka sudah pasti akan aku share kat sini.. kalau video tu korang ja suka, dan aku pulak tak suka, aku takkan post.. sebab? suka hati aku lah!! blog aku.. ahahahaha..


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

14 comments:

  1. aaaa.. kan aku dah cakap, kalau tak lawak, aku tak letak kat sini.. ahahahah... quality come 1st

    ReplyDelete
  2. sengal! sian gak die jerit2 cm gitu.. ahaks! NO! NO! NOOOOO!!! :P

    ReplyDelete
  3. sumpah gelak mcm siot je aku wakaka

    ReplyDelete
  4. thx la bro.
    aku tgk rmi2 video ni.
    klaka nk mampos.
    haha.

    ReplyDelete
  5. kat dunia nyata hang pelawak dak? saja tanya

    ReplyDelete
  6. ntah pape je org yg review tuh..haha..lawak je..

    ReplyDelete
  7. bro..ce try tgk youtube, kat channel college humor... diorang byk wat spoof ntuk game2 camni.. lagi bedepot lawak dia.. sbab diorg pro:) yg ni cam noob je.. im just saying :)

    ReplyDelete
  8. bangang gak mamat ni.. adui sedih aku tgk dia main game camtuh..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates