Monday, February 15, 2010

zaman kanak-kanak yang meriangkan

zaman kanak-kanak memang menggembirakan.. kenapa? kerana kita tidak perlu memikirkan tentang kewangan, masalah kerja, dan bermacam-macam lagi.. tambahan pula, ketika masih kanak-kanak, kita boleh melakukan apa yang kita sukai.. kalau nak pukul orang pon boleh.. bukan nak kena masok penjara pon kan? bila dah dewasa ni nak pukul orang, jawabnya masok lokap dulu laa.. ahahaha.. TERpaling best masa zaman kanak-kanak ialah perkataan "mak!! nak duit.. duit dah habis" dengan tiba-tiba duit menjelma di telapak tangan.. ahahaha.. layan video ni kalau nak kembalikan nostalgia keriangan zaman kanak-kanak..

video : zaman kanak-kanak yang meriangkan

aku sangat merindui zaman kanak-kanak.. aku sangat rindu bertanyakan pada kawan "kau suka kat siapa? kau jangan risau aku tak bagitau kat orang lain" apabila mendapat tau rahsianya, lalu aku menghebahkan kepada kawan-kawan yang lain dan mengatakan "aku tau rahsia si (letakkan nama), tapi kau jangan bagitau kat orang lain tau".. ahahaa... susunan ayat ketika pertuturan tu penting kalau nak korek rahsia orang.. ayat mau 'power'... sebab tu budak-budak dalam video tu boleh dapat macam tu kot? diulangi.. ayat mau power.. ahahahahahahaha


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
3 Comments
Comments


3 comments:

joegrimjow said...

hehe
klu jadi bebdudak camtu
mmg bahagia
hehe

tp
klu buat skrg
ade kene penampo bleh la
:0

crayon said...

aaa.. memang makan penampo penerajang tempeleng semua ada

joegrimjow said...

kunjungan dari geng blogger ;-)

update la bro
:)

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk