Saturday, May 8, 2010

pervert kena prank tahap dewa

pervert kena prank tahap dewa

pervert ada dimana-mana.. pervert disini bermaksud lelaki yang berperangai agak keterlaluan gatal ataupun terlalu dahagakan seks ataupun lelaki yang ekstrimis terhadap seks.. sebenarnya semua lelaki pun gatal.. tapi ada batasannya.. aku sendiri pun mengaku aku gatal.. tapi aku tak pernah mengintai perempuan mandi atau memerhatikan buah dada wanita sehingga wanita itu perasan.. ahaha.. dulu aku suka kenakan kawan aku dengan menghantar SMS geli-geli melalui telefon bimbit dengan harapan kawan aku tu reply SMS gatal lalu bolehlah kami mentertawakan dia beramai-ramai..


sehingga suatu hari tu, aku terjumpak satu video cara nak kenakan orang dengan melampau.. iaitu melalui webcam.. sungguh seronok kalau dapat kenakan orang melalui webcam.. tapi aku tak sanggup.. aku tak sanggup nak buat macam dalam video aku nak share hari ni.. sebab aku rasa, aku kena menjiwai watak perempuan tu membuatkan aku rasa aku ni ada sedikit 'gay'.. tambahan pula kena melayan orang lelaki.. arghhh!! kalaulah aku ada kesanggupan begini kan seronok.. bolehla aku kenakan kawan-kawan aku yang lain.. ahahaha..

sebelum korang tengok video ni, aku nak bagi amaran.. video ni mengandungi unsur lucah yang telah ditapis.. sekiranya mangsa yang kena prank ni adalah ahli famili korang atau kawan-kawan korang, aku mintak maaf.. siapa suruh dia pervert!! ahahaha.. padan muka.. biar satu dunia tengok perangai pervert kau yang melampau tu.. ahahaha.. (kalau ada jumpa video prank macam ni versi malaysia punya, email aku ya!)

video : pervert kena prank tahap dewa


Related Posts with Thumbnails
Share This

22 comments:

  1. hahahahaha..!! kawan aku penah buat mcm ni..!!
    yg beshnya kami mmg pakai id ym pompuan.!
    XD

    ReplyDelete
  2. serius...
    bengong punya ini video...

    ReplyDelete
  3. hehe,,18sx..make rank..

    err..mana nuff...ilan g dah?

    ReplyDelete
  4. gile punya ganas member2...selamat dia tak tunjuk muka...

    ReplyDelete
  5. hahahaha..
    zaman gatal2 yer!!!

    btw, jom singgah blog terbaru saya.
    http://malaysianhotblog.blogspot.com

    saya perlukan sokongan anda semua..
    be my follower k....

    ReplyDelete
  6. terbaik lah......
    mesti bunuh diri mamat tu pas nih

    ReplyDelete
  7. Blogermanz :-> muahahaha.. cemas gak aku melihat klip video tu tadi.. tp aku conferm mamat tu terjun bangunan pas terkena.. muahahaha

    ReplyDelete
  8. haha..padan muke mamat tuh..spe suh pervert sgt..haha

    ReplyDelete
  9. hahaha.. lelaki skrg mmg gile seks tahap dewa. aku de wat kat myspace, kbykan semua laki gitu. tjk2 video sensod

    ReplyDelete
  10. xdpt tgk pun video.

    ReplyDelete
  11. hahahaha aduhhhhh perghhhh sanggop plak ko nk wat cmtu...aduhhhh

    ReplyDelete
  12. bace komen pun da takut...nie mst lelaki tunjuk ape2 nih..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates