Saturday, May 8, 2010

pervert kena prank tahap dewa

pervert ada dimana-mana.. pervert disini bermaksud lelaki yang berperangai agak keterlaluan gatal ataupun terlalu dahagakan seks ataupun lelaki yang ekstrimis terhadap seks.. sebenarnya semua lelaki pun gatal.. tapi ada batasannya.. aku sendiri pun mengaku aku gatal.. tapi aku tak pernah mengintai perempuan mandi atau memerhatikan buah dada wanita sehingga wanita itu perasan.. ahaha.. dulu aku suka kenakan kawan aku dengan menghantar SMS geli-geli melalui telefon bimbit dengan harapan kawan aku tu reply SMS gatal lalu bolehlah kami mentertawakan dia beramai-ramai..


sehingga suatu hari tu, aku terjumpak satu video cara nak kenakan orang dengan melampau.. iaitu melalui webcam.. sungguh seronok kalau dapat kenakan orang melalui webcam.. tapi aku tak sanggup.. aku tak sanggup nak buat macam dalam video aku nak share hari ni.. sebab aku rasa, aku kena menjiwai watak perempuan tu membuatkan aku rasa aku ni ada sedikit 'gay'.. tambahan pula kena melayan orang lelaki.. arghhh!! kalaulah aku ada kesanggupan begini kan seronok.. bolehla aku kenakan kawan-kawan aku yang lain.. ahahaha..

sebelum korang tengok video ni, aku nak bagi amaran.. video ni mengandungi unsur lucah yang telah ditapis.. sekiranya mangsa yang kena prank ni adalah ahli famili korang atau kawan-kawan korang, aku mintak maaf.. siapa suruh dia pervert!! ahahaha.. padan muka.. biar satu dunia tengok perangai pervert kau yang melampau tu.. ahahaha.. (kalau ada jumpa video prank macam ni versi malaysia punya, email aku ya!)

video : pervert kena prank tahap dewa


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
22 Comments
Comments


22 comments:

joegrimjow said...

haha
dah tengok
bengong!

amirah said...

hahaha...ntah apa2

M. Faiz Syahmi said...

hahahahaha..!! kawan aku penah buat mcm ni..!!
yg beshnya kami mmg pakai id ym pompuan.!
XD

Azrul Hisham said...

hahaha.....bengong siot...

terompah puaka said...

serius...
bengong punya ini video...

Fina Fento said...

mengong!

Najiha said...

geli jiddan..haha

alif said...

hehe,,18sx..make rank..

err..mana nuff...ilan g dah?

LUKISAN PENA said...

gile punya ganas member2...selamat dia tak tunjuk muka...

QaRaMi HasHim said...

hahahaha..
zaman gatal2 yer!!!

btw, jom singgah blog terbaru saya.
http://malaysianhotblog.blogspot.com

saya perlukan sokongan anda semua..
be my follower k....

Jard The Great said...

hang pon pervert kan? ehehe

maisyara Pot! Pot! said...

hahahaha. xD

TeRRoRRiZZ said...

terbaik lah......
mesti bunuh diri mamat tu pas nih

Anonymous said...

Blogermanz :-> muahahaha.. cemas gak aku melihat klip video tu tadi.. tp aku conferm mamat tu terjun bangunan pas terkena.. muahahaha

noor afzan said...

haha..gila bengong..

.:hanif.razali:. said...

haha..padan muke mamat tuh..spe suh pervert sgt..haha

Hosanabox said...

Hahahaha!

jahak said...

hahaha.. lelaki skrg mmg gile seks tahap dewa. aku de wat kat myspace, kbykan semua laki gitu. tjk2 video sensod

enyheartsdiamond said...

hahahaaa...pdn muka dia!

Anonymous said...

xdpt tgk pun video.

budak kampung said...

hahahaha aduhhhhh perghhhh sanggop plak ko nk wat cmtu...aduhhhh

Anonymous said...

bace komen pun da takut...nie mst lelaki tunjuk ape2 nih..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk