Monday, May 10, 2010

video klip adamaya yang pasti menyentuh perasaan

video klip adamaya yang pasti menyentuh perasaan

kini hangat diperkatakan mengenai drama yang ditayangkan di TV3 iaitu 'adamaya'.. aku juga menonton dan meminati drama adamaya.. tapi aku tak tengok melalui televisyen, aku tengok streaming melalui internet ja.. memang tak dinafikan drama ini sangat super cool kerana dibintangi artis terkenal dan jelita iaitu lisa surihani, lelaki kacak hussein ruffedge, budak kecik comel tu lagi dan pelakon veteran mustapha kamal.. ramai yang terlalu menghayati drama ini sehingga wujudnya fan page "kami benci dani adamaya sepenuh hati" di facebook.. ya! dani memang membencikan.. aku rasa kalau orang jumpak dia realiti pun orang akan benci dia.. ahaha!

dalam cerita adamaya, adam ialah seorang lelaki yang sangat baik dan berpegang kepada janji, amanah dan lain-lain.. ya! kesian pada adam kerana isterinya curang.. curang dengan siapa? sudah tentulah curang dengan lelaki chelaka bernama dani.. kalau korang cuba hayati drama ini, sudah pasti korang akan menyelami hati dan perasaan si adam ni kan? ataupun maya.. sebab diorang ni watak utama.. tapi pernahkah korang menyelami hati dan perasaan dani? ahahah.. cubalah, konfem korang benci menonton adamaya.. dah memang target pengarah drama ni nak penonton menyelami hati dan perasaan watak utama.. barulah boleh feel tengok drama adamaya ni.. ditambah pula dengan lagu "yang terindah" perghhh!! memang tangkap leleh..


aku dah buat carian di google dan youtube.. aku tak jumpa pun video klip adamaya yang berjaya menyentuh hati dan perasaan aku.. semuanya membosankan.. takda satu pun berjaya menambat hati aku.. semuanya biasa saja, takda yang luar biasa.. jadi aku telah luangkan sedikit masa aku untuk menghasilkan video clip adamaya yang pasti boleh menambat hati semua orang.. mungkin korang akan menangis menonton video klip ini.. sediakan tisu sebelum menonton video klip ini ya! enjoy!!

video : adamaya - yang super terindah



Related Posts with Thumbnails
Share This

14 comments:

  1. video dani ngan maya pon suka? haha

    ReplyDelete
  2. adamaya ka danimaya?? ayue suka danimaya kan? elelelele..

    ReplyDelete
  3. hai nama saya mala..bolehla wat pilem plk..adamala muahahaha...

    ReplyDelete
  4. chesh. hahahahah knp 'kurrr kurrr kurrr' tu kene klua byk kali.

    ReplyDelete
  5. ntah...naper si kurr..kurr tu kua manak kali?..hikhik

    ReplyDelete
  6. nama pun inu sindrom.

    ReplyDelete
  7. anonymous ni aku boleh agak sapadia.. demmit! ahaha

    ReplyDelete
  8. mcm mana nak download ni haaa..

    ReplyDelete
  9. pakai vdownloader .. google vdownloader

    ReplyDelete
  10. ya.. amani sangat comel.. sangat sesuai menjadi anak kepada dani dan maya... kah kah kah

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates