Tuesday, July 6, 2010

pos malaysia : jawatan kosong

pos malaysia : jawatan kosong

pos malaysia merupakan pembekal eksklusif perkhidmatan mel di malaysia.. syarikat ini dikorporatkan dari jabatan perkhidmatan pos malaysia milik kerajaan pada 1990.. pada 4 Mei 2010, timbalan menteri kewangan datuk dr awang adek hussin memberitahu dewan negara, pos malaysia rugi RM227 juta ekoran pelaburan dalam syarikat penyedia perkhidmatan kargo udara, transmile group berhad.. ekoran itu, senator datuk musa sheikh fadzir mahu sistem merit bukan 'merit sahabat' dalam perlantikan CEO.


pos malaysia juga akan menjalankan sistem demerit kerana terdapat pekerja yang tidak berdisiplin dan bermasalah memalukan nama pos malaysia sendiri.. sehubungan dengan itu, pihak pos malaysia telah membuka peluang kepada sesiapa saja yang berminat untuk bekerja di pos malaysia untuk menggantikan pekerja yang memiliki mata demerit yang tinggi..

pemohon mestilah sekurang-kurang memiliki sijil pelajaran malaysia dan lulus matapelajaran teras.. selain itu, pemohon perlu ada lesen memandu kelas B dan menguasai undang-undang jalanraya sepenuhnya.. sekiranya ada pertanyaan atau masalah dalam permohonan, anda bolehlah menghubungi pos malaysia cawangan las vegas, nevada no telefon +6012-3456789..

video : pengumpul mata demerit yang tinggi
*ini hanyalah entry mengarut
Related Posts with Thumbnails
Share This

8 comments:

  1. ish..neh pon salah satu cara nak tarik pembaca neh...ish..tak bek menipOooo...

    ReplyDelete
  2. hehehehe... merempit? gila!

    ReplyDelete
  3. pakcik nih buat fake entry lagi...
    pandai betul cari trafik...
    hee...

    ReplyDelete
  4. kah kah kah.. takkan nak letak terus video
    tu macam tu ja? tak thrill dan tak
    mendebarkan aaa.. ahahahahaha...

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates