Friday, January 15, 2010

nyanyian syahdu di hospital

korang semua mesti pernah dengar nyanyian syahdu dari penjara kan? tapi pernah dengar tak lagu nyanyian syahdu dari hospital? ehehehe.. aku taknak cakap banyak, tengok video ni.. MESTI TONTON!!



syahdu.. pilu.. sedih.. kelakar pon ada.. wakakakakakak... tq makcik! anda sangat comel.. ikhlas dariku.. video submitted by : Atika


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
7 Comments
Comments


7 comments:

Jibek said...

ni dah tengok dah :D

Anonymous said...

aku setuju gak.. makcik ni kiut

sirhighcarl said...

makcik rawkz!

alil said...

ok ke bagi semua org tngok video ni..mcm x ok ler...makcik tu yg kesian

Anonymous said...

lagu maimunah tu mmg touching...

Anonymous said...

Grand nanny ni ader Facebook x? hihihi

atieNOTHING said...

comel nyee . nheehe

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk