Friday, February 5, 2010

ancaman penggodam cyber x

ancaman penggodam cyber x

penggodam cyber x movie (masih dalam pembikinan lagi kah?) adalah sebuah filem yang diterbitkan oleh Pentas Opera snd bhd. diarahkan oleh Amith Abidin dan dibintangi Razali Hussien, Feroz, Serina Redzuan, Lisa Surihani dan lain-lain.. video in making yang diorang post kat youtube ni bertarikh 1 May 2009.. tapi sampai sekarang masih belum diterbitkan.. saksikan dulu video in making ancaman penggodam cyber x.. wakakaka.. nama nak ganas ja..

warning : ini bukan video lawak!!


Pentas opera telah mendirikan sebuah laman web khas untuk menjayakan filem ini iaitu http://cyberxmovie.com .. tapi jika korang nak melayarinya sekarang dah tak boleh sebab dah kena delete oleh penggodam.. wakakaka.. lawak kan?? laman web promosi filem berkaitan penggodam telah digodam oleh penggodam.. kesian kat penerbit.. tapi padan muka juga.. sebab apa? tengok gambar ni untuk mendapatkan jawapan.. penggodam tanahair terasa kecil hati, lalu meninggalkan pesanan melalui website cybexmovie..


selepas meninggalkan pesanan dan persoalan, ramai menyangka penggodam tidak berniat betul-betul untuk mengetahui "when is the showing date?".. selepas beberapa lama (tak sampai sebulan), penggodam mengambil langkah untuk membuang semua data didalam website http://cyberxmovie.com kerana tidak mendapat jawapan "when is the showing date"... lawak kan??

highlight : laman web promosi filem hacker kena hack .. wakakaka.. gelakkan mereka

sumber 1 : security.org.my (web defacement)
sumber 2 : security.org.my (continue.. deleting file)


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

1 comment:

  1. hahha
    aku tau saper wat
    wat kul 3 pagi plak 2
    patutlaa mata bengkak bila datang kelas

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates