Saturday, February 13, 2010

super hensem yang menjengkelkan

super hensem yang menjengkelkan

kau ingat kau bagus sangat? kau ingat kau best? kenapa kau ada kat situ pon aku tak pasti, tapi yang pasti ialah kau perosak suasana.. kau diibaratkan seperti setompok najis yang kelihatan ketika menikmati lanskap yang indah.. aku yakin kau dibenci kawan-kawan kau.. kau ingat kau super hensem?  kau ingat perempuan-perempuan semua teruja tengok kau? kalau aku jumpak kau memang aku pijak muka kau pakai kasut redwing aku.. kau memang chelaka!!

video : lelaki super hensem separuh bogel

note : perkataan 'super hensem' dipetik dari blog cursingmalay.. link.. macam best pulak ayat 'super hensem' lepas ni kalau nak kutuk orang, aku panggil orang tu super hensem la.. ahahaha


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

1 comment:

  1. salam ..

    dok sampai dari gengblogger ke sini.

    Okay- aku cuba2 la bukak link super hensem yang ko bagi.

    Addduuuuusssss... Super Hensem betul.. ngeri
    ngeri
    ngeri.

    Tapi aku bagi A+ kat super hensem tu sebab dia confident!! tuu yang dapat super hensem.

    dah ada super hensem, ko kena la pulak buat super POYO!! haha, entri best tu kalau buat

    Selamat Hari Cuti.

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates