Sunday, February 14, 2010

valentine yang romantik

sempena hari valentine ni.. aku nak share ngan korang semua satu video yang sangat menyentuh perasaan.. sesiapa tengok pon boleh mengalirkan air mata.. ahahaha.. ingat aku tak berhati lembut ka? sangat romantik, sangat touching, sangat terharu dan sangat comel.. boleh dilihat persefahaman yang diberikan diantara lelaki dan perempuan.. bagaimana lelaki itu menggadaikan nyawanya untuk yang tersayang, dan perempuan itu berusaha menyelamatkan keadaan agar yang tersayang tidak pergi meninggalkannya buat selama-lamanya..

video : valentine yang romantik

amacam? tak percaya cakap aku? rasa macam nak menangis kan?? keluarkanlah air matamu itu wahai sayangku.. aku amat menyayangimu dan aku pun tahu kau juga begitu.. aku cinta kau sampai mati!! (teeeettttt) tutup cerita.. khaiikkhhh petuih!! ahahahahahha


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
10 Comments
Comments


10 comments:

zool said...

Marah sgt awek tu.. tapi monitor tu baik plak dia bagi balik.. campak je la

crayon said...

ahahaha.. takot kena bayaQ balik la tu.. dia dah calculate siap2 sebelum mengamuk

maisyara Pot! Pot! said...

angin gila yooo.. hahaha.. dia pijak lappy ke?? drpd pijak, ape kate kasi ku lg bgus! hahaha..

Sendra said...

sebenarnya awek tu nk sedekah semua barang2 tu kot..tapi yang laptop tu..aiyaa..tak sempat diselamatkan dahh..

crayon said...

awek tu mengamok sebab laki tu pi thailand kot? dia curiga.. aahaha

1tomyam said...

pergh...dasat..sungguh dasat

Melz said...

wakakaka takleh blah weh ! Siyes syit

Cik Miza said...

huh!! rugi aku xd time lelongan tuh..

Sofia Aimd said...

die bagi monitor tu kat orang kan..

Eason said...

lol...i cant get y tat girl throw away his things ???

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk