Monday, March 1, 2010

melancong? perempuan anda bagaimana?

jalan-jalan makan angin? siapa yang tak suka? semua orang mesti suka.. sesiapa pun mesti ada tempat idaman yang ingin dijejaki.. aku pula, aku teringin nak pegi amsterdam dan jepun.. (jangan pulak cakap aku tak teringin nak pi buat haji, ahaha.. sebab tu dah memang kewajipan).. terus terang aku cakap, aku sangat jeles dengan mamat ni.. sebab dia dah jelajah 42 negara dalam masa 14 bulan.. duit dia mesti banyak tak ingat.. takyah cakap banyak dah, korang tengok video ni.. bukti mamat ni dah jelajah 42 buah negara..



video : jelalah 42 buah negara dalam 14 bulan

video mamat ni jelajah dunia dah ditonton lebih 27 juta penonton.. bila dah femes, mesti ada orang nak dengki kan?? ahahaha.. aku tertarik dengan satu video spoof kepada video jelajah 42 negara tu.. di mana owner video tu membuatkan aku terfikir sejenak "ada betul jugak".. bila dah jelajah 42 buah negara, beerti mamat tu banyak duit.. bila banyak duit, takkan la dia takda aweks atau isteri kan? dalam video mamat tu, takda la pulak tunjuk dia menari gedik-gedik dengan perempuan dia.. perempuan dia tinggal kat kampung halaman ja kot? macam-macam boleh jadi.. ahahaha..

video : setelah ditinggalkan selama 14 bulan


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
6 Comments
Comments


6 comments:

amakak3ru said...

haha

maisyara Pot! Pot! said...

first video, happy jep mamat tu nari.

kdua, sengal!!!! xD

RJ said...

aku biasa tgk gambar itu
hgahahahha

mat ed said...

video tu palsu..dia xtravel pun sbnarnya...hehehe

lyadyana said...

oh cerita niyh,he have weird dance everyone was hate it,but then his friend got an idea,help him,and he earns lot from it ;)

lyadyana said...

ble da femes,ada syarikat penerbangan yang da bayar royalti kt laki yg menari tuh untuk tujuan advertising.

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk