Monday, March 22, 2010

nuffnang hack, flaw in HTML2.0

sebelum aku mulakan leteran aku, aku nak bagitau kat korang semua bahawasanya total earning aku dah RM700 dalam masa 3 bulan sahaja aku buat blog tubelawak ni.. ahahaha.. ajaib kan? nuffnang adalah sebuah company pengiklanan yang sangat stabil dan boleh dipercayai.. tapi adakah sistem nuffnang sangat secure dan kukuh? jadi semalam aku telah menghabiskan masa aku untuk membuat sedikit kajian ke atas site nuffnang.. apa yang aku jumpai di site nuffnang? terdapat lubang(hole) XSS, LFI, RFI, SQL injection dan overflow dalam sistem nuffnang yang membolehkan aku untuk hack, crack, godam atau memecah masuk sistem nuffnang untuk mengubah database di dalam server mereka..


aku berjaya menambah earning point aku.. jadi sekarang hanya perlu duduk rilek goyang kaki sambil tunggu cheque nuffnang sampai ke rumah aku.. korang semua mesti agak teruja kan bila aku cakap nuffnang is exploitable.. jangan risau.. aku tak kedekut ilmu.. walaupun aku sangat mengantuk dan letih selepas selesai menggodam database nuffnang, aku masih sempat merakamkan video tutorial untuk korang semua.. knowledge belong to the world! share dengan orang lain tau.. cepat buat macam aku sebelum nuffnang dapat detect lubang(hole) kat sistem diorang..

video : nuffnang hack, get more buffered & metered earning


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
59 Comments
Comments


59 comments:

Penyapu said...

perrrh! hebat gile bro!
tapi , halal ke duit tu ?

crayon said...

ko baca tak habis ni.. dah tgk video blom? ahaha

Admin said...

isss....pandai nk hack yek...

http://coretanmayaku.blogspot.com/

Penyapu said...

haha terkena aku
hahaha.
name pun tube lawak
hahahaa ,

Fina Fento said...

zZzzZzzz..

rossoneri said...

ni mesti video lawak sengal neh.. hahaha adeii intenet slow la plak..

Aini said...

hahaha.. pandai ye kamu... Dah agak dah.. =)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

hampeh... :-(

✿ shuhada said...

cett.

Chutra Padi said...

Lenkali hang minum kopi Janda dulu mau secawan dua baru tak mengantuk crayon. Hahaha!

crayon said...

mana ada 700 pon.. tu semua adobe photoshop ja.. ahahahahahaha...

nuriz said...

haha wat havoc betui ler

KiD Learns tO FLy™ said...

cis kacang buncis..gua dah terkudap terkudip dah mate sggh2 haha

Billet-DOux said...

ces. jaat tul pacik crayon ne. adeh

jaa sweets said...

WAKAKAKAKAKKAK(^_^)

Gaban said...

aku pulak dapat rm701.. 1ringgit xtra dari incik krayong.. lagik hebat bukan!!! nak tau rahsianya??

MINUM JAMU!!!

CronixxCancer said...

heh, aku dah agak dah...hahahahhahaha...

topo said...

cisdel!!!!! aku yang dah dekat 3tahun blogging ni pon baru nak dapat rm700 dari nuffnang.. hahahahaha

Nur Su'aidah Bachok said...

agagagaga!!! tak boleh belah tipu aku... aishhhh! ;D

uhave2buy said...

adoih.........
memang terkena la...dah la aku baru g dlm nie..
tak pe..taktik...trafic....

♥ suterakasih ♥ said...

hhahaha dh nmanya tubelawakkk

faeznaem said...

HHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA...


aku hengat betul2... kalau betul2..
kan best!!!!

zaiMi said...

tips terbaeekk aku pernah baca. wahaha!

nEo.. said...

LOL aku dah agak dah,tapi kali ni memang lawak.hehehehe

Danial&Nurul said...

line poor...

esok nk smbg baca... best ni..

Pert Doherty said...

Aku baru nak dapat rm700. hahaha

anatayuni said...

hampeh..

PEREKA CERITA said...

KO NI MMG TERBAIK LA.. WAKENABEB

a1zudd1n said...

cis..lukene beb

Kyuubi_85 said...

dah agak dah. nama pun tubelawak. taktik :D

Azizuan said...

wakenabeb..lu mmg tera..haha

Duwanz said...

mangkaq.. aku pun kena kelentong...
tong tong tong... makan tangggung berak tong...

siti nurkhijah said...

pagi2 nak kena kelentong....
punya la semangat bila tgk 700 tapi.....huhuhuhu

Hajib said...

kakakakakaakakakaakkaa...

noor afzan said...

memang dah agak..
kata dah tube lawak..

Azrul Hisham said...

isk2...terkena den..huhu

ParkAir said...

haha kreatip betul mengenakan orang ye.

maisyara Pot! Pot! said...

sengal! ingat apa ler video tu td. pangg di situ.. hahaha.

Gaban said...

itu lobang gengblogger siapa kacau?? haha..

fmtt said...

dah memang blog lawak..memang keje buat lawak le

.::WaNiE::. said...

xkoser nak klik dah tau confirm tipu heheheh

DaHLia said...

aku dh komen lum ek..nah aku komen..hehe

AkuPenulis said...

cit!tertipu aku..
pandai ek..hehe

touyakaruma said...

Waa bagus laaaa tutorial nie ! Aku nak tido jap ... nanti bila-bila aku komen lain .

de said...

ahh.. sengal je.. bleh lak tetido.. abeh penat je aku tunggu,, hahahhAHhAha

Ek4zone said...

Boleh boleh...

ell said...

tekene plakk adussss

zures said...

kah kah kah...ramai gak yang terkena ek...nasib baik video kat office aku ni xleh tgk. kalau tak aku pn terkena sekali...

Syahrul Iman said...

haha..terbaik ar lawak ko..

ellis suriyani said...

hahaha

zuiyanhong said...

Hebat! Brother sungguh hebat!

SwEetForEst said...

ceyhhh..
sweet pon ngantuk tgok itu video..

zairie said...

siot.. terkena aku.. hahaha

Cik Nadzrah said...

anda telah berjaya membuat lawak di petang hari, tahniah!!! saya suka lawak anda...=))

Arra JaSmY said...

cessss..beriya jew ii tgk video tuh.hampehhh tol.dah arrr,ii pown nak sambung tydow gak.grrr.pok kang mao??ahaks :)

Cik Ecah said...

wahahahahaha lawak siyut!

ambooyats said...

hohoho~~~oke lawak menjadi

paan said...

bro , ko tido waktu maghrib ke ?? xelok la bro.haha

Faizul said...

F u la pelirboy

Post a Comment

Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk