Wednesday, March 9, 2011

sebelum ada yang terasa dan salah faham

entry aku semalam, membuatkan ramai kawan perempuan aku tanya kat aku "wei! hang kutuk aku ka dalam entry blog hang tu?" lepas tu aku tanya lah balik kat diorang "hang ada tunjuk gambar ketiak berdaki hang tu ka? kalau takda, tak payah la nak terasa" hahahaha.. jadi aku rasa lebih baik aku sediakan penerangan bergambar agar mudah anda semua faham maksud aku dan tiada sesiapa nak terasa atau salah faham dengan entri aku semalam.. malas nak cerita panjang-panjang dah pasal ni.. isu pun dah lapuk dah berzaman orang dok sebut-sebut.. kalau ada jugak nak terasa, silakan~


kalau dah tau kat jasad tu boleh jadi peta dunia, tak payah la nak dedah sana dedah sini.. tapi kalau anda hot cantik seksi cun comel mantap begetah gebu ketiak-licin dan tak kesah jadi tatapan lelaki pervert macam aku ni, tayang semua laaaaaagi baguih!! ;) auw.. sori tiada video untuk entry kali ini..


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
63 Comments
Comments


63 comments:

enyheartsdiamond said...

terasa ceq :p

wannurfazrini said...

nope , aku x terasa pun . hehehe :p

aEvOeCaEdOe said...

ngeee~~~~ like thiis one!!!

nerves said...

shawl satu badan eh...haha...cegampng...

aEvOeCaEdOe said...

ada pasal bonggol unta x?? yg kne curi oleh pompuan??

Emmet said...

aku tak terasa sebab aku ni lelaki
hahaha

tOkeY aIskrIm said...

kah3.. serius paham..

cahayachenta said...

haha.. cntik lukisan... yup... so sebelum kita dibungkus 1 bdan, baik la kita tutup dlu apa yg wajib ditutup...

Alexandriana Alia said...

macam peta?... panau kot.. lol

Anonymous said...

Hidup dalam kubur lagi lama dari hidup atas dunia. Cukup ke amalan kalau nak dibandingkan tempoh tu. Kalau asas pun tak leh buat. Jawap nye melingkup la. Aduuuhhhhhhh =P

Myaby said...

aku suka.

suka.

suka.

suka ah kat kau.

bole?

Anonymous said...

kau ni baik ke jahat ah???/

maiMOONyet said...

aku jenis malas nak hamek hati yooo :P kikiki

Azrul Hisham said...

aku like gambar kat atas...cool :)

Cik Miza said...

cam pelik xd video.. cik miza nak video gakkkk

y-A-n-A said...

hoho.. sape mkan cili dia rasa pedas.. kan? kan? kan? :DD

Bui Idzra Ryn said...

best..best..(",)

marina anakcikbob said...

terus amek selimut tutup body ai yg mantap ni.wakaka..

Isa said...

gambar tu macam badan hyppo putrajaya jer... hahaha..

tapi bro.. gua memang menyampah dengan betina yang pakai seksi2.. lepas tu tarik2 kain baju nak cover kemaluan diorang...

Dah tau malu buat apa nak pakai seksi2.. nampak sangat betapa bodoh dan baghalnya betina2 macam tu...

Macam pengalaman gua kat sini;
http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2011/03/lunch-yang-menyeronokkan.html

hafizah nasruddin said...

hek! betui la~

Mohd Effendi said...

hahaha. terbaek!!=p
rajin2 singgah sini geng ---->http://heartterrible.blogspot.com

♥sophie♥ said...

hahahaha :P

a.samad jaafar said...

bro.. lu tegur perkara yg patut dan kene pada tempatnya..jgn bimbang pada hati yg tersentuh sebab bila ada yg tersentuh, maknanya lu berjaya.. salute buat lu..

! Nurida Ardy said...

si shawl: 'sentaphatemaknak...'

cik ubi said...

sebaek cik ubi tanaman .
inocent gtu ~

wanythyra. said...

Hahaa , entry yg mantap . Ada bag0h punya inf0 laah ~

Azroy Bin Kassim said...

good job tube lawak..kah~ kah~ kah~

Alin said...

assalamualaikum. hehe. i loike. kelakar bila part 'mati pun pakai "shawl" satu bdn juga'. hehe xD

ïêmå å¢klê§ said...

shawl 1 badan..
haha nasib baek aku xreti lilit2 shawl ni...

FurBall said...

mak aih..aku pon nak ngaku pervert gak r..grrr..came2 lady..kalu rasa cantik n tak ksah org tgok sila lah dedah kan segalanya..jgn plak nnt bila dah pakai seksi org kacau siap p panggil polis..ngeh3...~_~ap aku merepek nih??

Cheno said...

mampu senyummmmm je :)

Pensil Magik said...

semua pakai shawl putih ja .. takde pun balut dgnkain sutera kain euro moda yang mahai2 tu kan kan kan

GiveAsh said...

haha..siapa yg trasa tu..:)

MERAH said...

wah3.bguslah pada yg terasa tu sebab mesti tahu ada buat silap.KALAU DAK SAPA SOH TERASA.hehe.pakai shawl pakai jugak, ingat bertudung tu bukan untuk berhias!IKUTLAH SYARIAT ALLAH!!

4 tempat bacaan UNIK dalam AL-QURAN

KEKASIH bukan SUAMI bukan TUHAN

usah biarkan PERASAAN itu berlalu pergi

adamzico said...

dalam maksudnya tu.. tiada rupa bukan bererti tak cantik.. suka3!

DaK CoMoT said...

haaa tataw2...sapa buat macam ni...tatawwww...hahaa

MamaEma said...

beringatlah...

cikpia said...

tadak sapa yang sempurna..... he he......

Sharienz Sz said...

semua yg tuhan cipta tu ada keidtimewaannya :)
setiap org ada kecantikan tersendiri.. :)
wlupun muka x cantik mana tau hati budi baik kan..kan.. :)

yg pntg jgn tyg ketiak hitam tu dahlah hehe

Bella said...

nice one!

lalink7 said...

mcmana nk bg ketiak licin? nak letak gambar ketiak licin gak la..hahahahahhah

nur aisya humaira said...

assalam TL..:)
first time dgr badan pompuan ade peta...keh2..
suke benor nohh duk tayang body kt org....
aihh,tak takut mati kaa??:)

Opah Kentang said...

shawl satu badan?? hihih.
:P

nescafe_ais said...

hahaha..betul..setuju sangat...

+akufobia+ said...

rasasayangheyrasasayangsayanghey.nice.sukaa.

zati embong said...

peta?tengah fikir part mana yg leh ada peta 2 O.o

khairolghani said...

sokong apa ko tulis..sedarlah diri sebelum orang lain tegur..janganlah menyesakkan pandangan orang ramai dengan penampilan yg ntah apa2..

Rainbow said...

kekekreatifan u ni menjana ilmu ah...

da[Y]un said...

huhu..entri. maksud mendalam dan punya pengajaran. hehe

Hanis Azla said...

cantik dan buruk itu satu perkara yg subjektif.. jdnya klu buruk jgn rendah diri.. klu cantik pula tak perlu tinggi diri..

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

hahahaha. . .true² ^^

ciK fLower meLawEr said...

gambar no2 tuh,,,hushhh!!! gugur iman haqu tatap :

fatah said...

Good info for reminding us as Muslim's girls..
Keep it up!

trigyy said...

ko mmg terbaek la der... suke blog ko.. like10x...

kak bz said...

yg mkn cili mesti rasa pedas, jadi sndiri mau ingat la...

Aidi Si Junker said...

sblm tutup satu bdan baek dedah sume jerk...kang xsempat nk dedah lak..kakakaka

*sindiran je ok..pls jgn buat..:P

Ana admi said...

hahaha..memang lawak..pndai ang naa

FanabyLa said...

lawak la pic uh... haha..

afizaqalilla said...

coolio gila ! hehe :)

Az-Zahra Fauzee said...

em..
alang2 pakai tudung, biala sampai seluruh badan..

C L N said...

best :)

penghuni Bumi said...

yup..setuju..YANG TERTUTUP ITU INDAH!

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

hahaha. sempoiii.. syuke3. keep it up !

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk