Wednesday, March 9, 2011

sebelum ada yang terasa dan salah faham

sebelum ada yang terasa dan salah faham

entry aku semalam, membuatkan ramai kawan perempuan aku tanya kat aku "wei! hang kutuk aku ka dalam entry blog hang tu?" lepas tu aku tanya lah balik kat diorang "hang ada tunjuk gambar ketiak berdaki hang tu ka? kalau takda, tak payah la nak terasa" hahahaha.. jadi aku rasa lebih baik aku sediakan penerangan bergambar agar mudah anda semua faham maksud aku dan tiada sesiapa nak terasa atau salah faham dengan entri aku semalam.. malas nak cerita panjang-panjang dah pasal ni.. isu pun dah lapuk dah berzaman orang dok sebut-sebut.. kalau ada jugak nak terasa, silakan~


kalau dah tau kat jasad tu boleh jadi peta dunia, tak payah la nak dedah sana dedah sini.. tapi kalau anda hot cantik seksi cun comel mantap begetah gebu ketiak-licin dan tak kesah jadi tatapan lelaki pervert macam aku ni, tayang semua laaaaaagi baguih!! ;) auw.. sori tiada video untuk entry kali ini..
Share This

63 comments:

  1. nope , aku x terasa pun . hehehe :p

    ReplyDelete
  2. shawl satu badan eh...haha...cegampng...

    ReplyDelete
  3. ada pasal bonggol unta x?? yg kne curi oleh pompuan??

    ReplyDelete
  4. aku tak terasa sebab aku ni lelaki
    hahaha

    ReplyDelete
  5. haha.. cntik lukisan... yup... so sebelum kita dibungkus 1 bdan, baik la kita tutup dlu apa yg wajib ditutup...

    ReplyDelete
  6. Hidup dalam kubur lagi lama dari hidup atas dunia. Cukup ke amalan kalau nak dibandingkan tempoh tu. Kalau asas pun tak leh buat. Jawap nye melingkup la. Aduuuhhhhhhh =P

    ReplyDelete
  7. aku suka.

    suka.

    suka.

    suka ah kat kau.

    bole?

    ReplyDelete
  8. kau ni baik ke jahat ah???/

    ReplyDelete
  9. aku jenis malas nak hamek hati yooo :P kikiki

    ReplyDelete
  10. aku like gambar kat atas...cool :)

    ReplyDelete
  11. cam pelik xd video.. cik miza nak video gakkkk

    ReplyDelete
  12. hoho.. sape mkan cili dia rasa pedas.. kan? kan? kan? :DD

    ReplyDelete
  13. terus amek selimut tutup body ai yg mantap ni.wakaka..

    ReplyDelete
  14. gambar tu macam badan hyppo putrajaya jer... hahaha..

    tapi bro.. gua memang menyampah dengan betina yang pakai seksi2.. lepas tu tarik2 kain baju nak cover kemaluan diorang...

    Dah tau malu buat apa nak pakai seksi2.. nampak sangat betapa bodoh dan baghalnya betina2 macam tu...

    Macam pengalaman gua kat sini;
    http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2011/03/lunch-yang-menyeronokkan.html

    ReplyDelete
  15. hahaha. terbaek!!=p
    rajin2 singgah sini geng ---->http://heartterrible.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bro.. lu tegur perkara yg patut dan kene pada tempatnya..jgn bimbang pada hati yg tersentuh sebab bila ada yg tersentuh, maknanya lu berjaya.. salute buat lu..

    ReplyDelete
  17. sebaek cik ubi tanaman .
    inocent gtu ~

    ReplyDelete
  18. Hahaa , entry yg mantap . Ada bag0h punya inf0 laah ~

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum. hehe. i loike. kelakar bila part 'mati pun pakai "shawl" satu bdn juga'. hehe xD

    ReplyDelete
  20. shawl 1 badan..
    haha nasib baek aku xreti lilit2 shawl ni...

    ReplyDelete
  21. mak aih..aku pon nak ngaku pervert gak r..grrr..came2 lady..kalu rasa cantik n tak ksah org tgok sila lah dedah kan segalanya..jgn plak nnt bila dah pakai seksi org kacau siap p panggil polis..ngeh3...~_~ap aku merepek nih??

    ReplyDelete
  22. semua pakai shawl putih ja .. takde pun balut dgnkain sutera kain euro moda yang mahai2 tu kan kan kan

    ReplyDelete
  23. wah3.bguslah pada yg terasa tu sebab mesti tahu ada buat silap.KALAU DAK SAPA SOH TERASA.hehe.pakai shawl pakai jugak, ingat bertudung tu bukan untuk berhias!IKUTLAH SYARIAT ALLAH!!

    4 tempat bacaan UNIK dalam AL-QURAN

    KEKASIH bukan SUAMI bukan TUHAN

    usah biarkan PERASAAN itu berlalu pergi

    ReplyDelete
  24. dalam maksudnya tu.. tiada rupa bukan bererti tak cantik.. suka3!

    ReplyDelete
  25. haaa tataw2...sapa buat macam ni...tatawwww...hahaa

    ReplyDelete
  26. tadak sapa yang sempurna..... he he......

    ReplyDelete
  27. semua yg tuhan cipta tu ada keidtimewaannya :)
    setiap org ada kecantikan tersendiri.. :)
    wlupun muka x cantik mana tau hati budi baik kan..kan.. :)

    yg pntg jgn tyg ketiak hitam tu dahlah hehe

    ReplyDelete
  28. mcmana nk bg ketiak licin? nak letak gambar ketiak licin gak la..hahahahahhah

    ReplyDelete
  29. assalam TL..:)
    first time dgr badan pompuan ade peta...keh2..
    suke benor nohh duk tayang body kt org....
    aihh,tak takut mati kaa??:)

    ReplyDelete
  30. rasasayangheyrasasayangsayanghey.nice.sukaa.

    ReplyDelete
  31. peta?tengah fikir part mana yg leh ada peta 2 O.o

    ReplyDelete
  32. sokong apa ko tulis..sedarlah diri sebelum orang lain tegur..janganlah menyesakkan pandangan orang ramai dengan penampilan yg ntah apa2..

    ReplyDelete
  33. kekekreatifan u ni menjana ilmu ah...

    ReplyDelete
  34. huhu..entri. maksud mendalam dan punya pengajaran. hehe

    ReplyDelete
  35. cantik dan buruk itu satu perkara yg subjektif.. jdnya klu buruk jgn rendah diri.. klu cantik pula tak perlu tinggi diri..

    ReplyDelete
  36. gambar no2 tuh,,,hushhh!!! gugur iman haqu tatap :

    ReplyDelete
  37. Good info for reminding us as Muslim's girls..
    Keep it up!

    ReplyDelete
  38. ko mmg terbaek la der... suke blog ko.. like10x...

    ReplyDelete
  39. yg mkn cili mesti rasa pedas, jadi sndiri mau ingat la...

    ReplyDelete
  40. sblm tutup satu bdan baek dedah sume jerk...kang xsempat nk dedah lak..kakakaka

    *sindiran je ok..pls jgn buat..:P

    ReplyDelete
  41. hahaha..memang lawak..pndai ang naa

    ReplyDelete
  42. em..
    alang2 pakai tudung, biala sampai seluruh badan..

    ReplyDelete
  43. yup..setuju..YANG TERTUTUP ITU INDAH!

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates